samedi 7 novembre 2009

Voilà, voilà...

Here we are...

Well... there it is! It was a while that I did not posted.

I know, it's a little bit a rag-bag, but it represents quite well the different ways that interest me, such as character design and storyboard (I would post a new one a little bit more "cartoon" soon).

The drawings representing various characters more or less cartoon (children and teachers with scarf, old ladies, dogs, cats, steam engines) should be initially some researches for a comics named "The life of Malek Starow" I wanted to do. This project canceled, but it leaves me a series of boards. I tested - with more or less success - a maximum of different techniques such as pens, watercolor, photoshop coloring, marker pen and even drawing on post-it. This changing allows to keep the motivation.

Otherwise, I try to change the topics as much as possible.

Next drawings will contain probably more researches on environment, which lack a little bit in this series.

I hope that this will stimulate interest and I look forward to reading your comments.

12 commentaires:

ROBERT BANDEL a dit…

Great work. Love your designs

professeurcheveux a dit…

Hehe moi aussi la dernière fois que je suis passé ici y'avait des "vieux" postit!!! Mais la vache! Quelle productivité! Impressionant...j'adore! Particulièrement ces vieilles femmes "russes"! Encore!!!

Carl Knox a dit…

Salut!!!

WOw.... a TONNE of work here.. love your face and gestures pages.

Andreas Schuster a dit…

thank you for uploading all of this, the watercolors look so awesome!
i´m saving all of them to get inspired by them when the times are rough!

Emmanuelle.Walker a dit…

Mais nima!!! Tu es en feuuuuu! C'est vraiment magnifique! Je suis particulerement fan de Visite au musée, avec ces grands espaces, et ces personnages minuscules!! Vraiment bravo! Ca fait super plaisir!

Nima a dit…

merci beaucoup!ça me touche vraiment.J'avais un peu peur de l'avis des gens.Mais c'est le genre de commentaires qui me donne envie de continuer.

hadi tabasi a dit…

waaawwww
hi nima
thanks
great works
i like these
i love gobelins and students
excuse me, i have a question :))
where are you from??
thanks

SChung_Lee a dit…

Enfin, des updates!

Moi je crois qu'il faudrai que t'arrete un peu tu deviens trop puissant.
Par contre faut plus de meuf, la !
vasi lache un bout de meuf !

Vive IranMan !

Antonin Herveet a dit…

mais quel enfoire !!
t'aurais pas pu poster tout ca tranquillement, petit a petit ?au lieu de nous claquer la tronche avec ton update au mille dessins qui dechire !
non mais franchement...

Anonyme a dit…

Nimaaaa je t'aime!!!
j'en pleure derrière mon écran!
t'as pris trop de niveau!!
bravo mon côpain!
C'est a la fois très bô et très impressionnant!

Biz waz

Icha a dit…

Mooooor...TEL !!! ca claque, y'a une prise de puissance de l'apocalypse de Michael Bay là. Encore !

Lucie Arnissolle a dit…

ha ouais... j'en avais entendu parler... Alors du coup je suis allée voir... Ben mazette! Tu CARTONNES!!! Toutes les planches sont belles en plus y a toujours des supers compos agréables à regarder et ça à l'air trop fastoche! Il dessine comme il respire! Je dis "bra" je dis "vo" je dis BRAVO !!